Skvělé absolutní vítězství v jubilejním patnáctém ročníku oborové soutěže v České ceně za public relations 2020.
Projekt vzniknul ve spolupráci s platformou E-Bezpečí Univerzity Palackého v Olomouci a s agenturami Oliver Advertising a FleishmanHillard. Co bylo cílem? Edukovat širokou veřejnost o rizicích internetu a o nástrojích, které pomáhají čelit nástrahám v online světě. Díky masivní komunikaci projekt oslovil prakticky každého. A stal se také inspirací k natočení celovečerního dokumentu V SÍTI tvůrců Barbory Chalupové a Víta Klusáka, který mapuje online sexuální obtěžování mladých dívek.
Získali jsme ocenění jak v hlavní kategorii pro absolutního vítěze, tak v kategoriích Společenská odpovědnost a filantropie, Integrovaná komunikace a Technologie, IT – celkem 3 první místa a ocenění Absolutní vítěz soutěže. Dlouhodobý projekt České děti v kybersvětě bodoval v konkurenci dalších sto osmnácti soutěžících, kteří podali celkem dvě stě čtyřicet tři přihlášek do třiceti jedné kategorie.
Tento úspěšný a pro společnost velmi užitečný koncept zaujal i na dvou největších evropských PR soutěžích. V listopadu vyhrál v Lisabonu soutěž European Excellence Awards v kategorii Telecommunications a je spolu s projektem Telefonní budky zvonily za demokracii nominovaný i na letošní mezinárodní ocenění Sabre Awards.
Výzkum, který se stal základem celého projektu, si můžete stáhnout tady.