Která modrá uživatele nejvíce láká ke kliknutí? Google si to změřil a vydělal na tom stovky milionů dolarů. Jiné stovky milionů ale prodělal na svém experimentu, který zůstal omylem spuštěný osm let. více zde
Remove
Která modrá uživatele nejvíce láká ke kliknutí? Google si to změřil a vydělal na tom stovky milionů dolarů. Jiné stovky milionů ale prodělal na svém experimentu, který zůstal omylem spuštěný osm let. více zde
Když nám AI říká, že nás chápe. O iluzi přátelství s chatboty
E-Bezpečí vydává novou vzdělávací hru pro žáky ZŠ!
Rizika spojená s kanály na WhatsApp
Prevence rizikového chování musí cílit na dospělé!
E-Bezpečí spouští aktualizovanou verzi online videokurzu o umělé inteligenci pro učitele
E-Bezpečí je spolutvůrcem nového webu na ochranu občanů před kyberšmejdy